Συχνές Ερωτήσεις

Η επικοινωνία μαζί σας αποτελεί για εμάς μεγάλη χαρά. Για τη δική σας διευκόλυνση έχουμε δημιουργήσει μια λίστα με τις πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη λειτουργία του Printcom.gr.

Για οποιοδήποτε άλλο ερώτημα, παρατήρηση ή επισήμανση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ειδικής φόρμας στη σελίδα επικοινωνία. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 2431 073 285 ή απευθείας με e-mail στο [email protected].

Πώς κάνω παραγγελία;

Αφού επιλέξετε τα προιόντα σας και βρίσκεστε στο καλάθι πατάτε το κουμπί ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Στο επόμενο βήμα μπορείτε να δημιουργήσετε δωρεάν λογαριασμό στο Printcom.gr, προκειμένου να μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές και να έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε ανά πάσα στιγμή στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας ή να ολοκληρώσετε παραγγελίες που εκκρεμούν. Αν δε θέλετε να δημιουργήσετε λογαριασμό στο Printcom.gr και επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης: Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής αποδεχτείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε μια περίληψη της παραγγελίας και θα παραλάβετε αντίστοιχο email.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

ΝΑΙ Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά. Προϋπόθεση η παραγγελία να γίνεται από κινητό με την υπηρεσία Viber για αποστολή και έγκριση των μακετών.

Για τη δική σας καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας οι παραγγελίες θα είναι προτιμότερο να γίνονται ηλεκτρονικά. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο +30 2431 073 285 από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00-14:00.

Τρόποι Πληρωμής

α. Με αντικαταβολή (επιπλέον χρέωση 4,50€)

Μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να πληρώσετε την ημέρα της παράδοσης στον χώρο σας. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και ισχύει για όλα τα προϊόντα με εξαίρεση αυτά που κατασκευάζουμε προσωποποιημένα. Επιπλέον, για παραγγελίες με επιλογή αντικαταβολής θα σας ζητηθεί ως προκαταβολή το 40% της συνολικής αξίας της παραγγελίας*. Αυτό γίνεται διότι τα προϊόντα μας κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας. Όλες οι παραγγελίες με αντικαταβολή επιβεβαιώνονται σε κάθε περίπτωση τηλεφωνικά από τους συνεργάτες μας.

*Οι τράπεζες στις οποίες μπορείτε να καταθέσετε την προκαταβολή σας αναφέρονται παρακάτω στο (δ).

β. Με πιστωτική κάρτα

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες για τις παραγγελίες σας. Μόλις επιλέξετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα μεταφερθείτε στην ειδική φόρμα της τράπεζας στην οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Όλα τα δεδομένα σας θα σταλούν στην τράπεζά σας αποκρυπτογραφημένα με το δικό της σύστημα. Μετά θα λάβετε ένα μήνυμα από την τράπεζά σας με το αποτέλεσμα της αίτησης, ενώ εμείς θα λάβουμε μόνο την απόδειξη της πληρωμής σας.

γ. Μέσω PayPal

Ο ασφαλέστερος και ευκολότερος τρόπος πληρωμής μέσω διαδικτύου.

Σημείωση: Αν βρίσκεστε εκτός Ελλάδας, η εξόφληση μπορεί να γίνει μόνο με πιστωτική κάρτα ή PayPal. Επίσης, το κόστος αποστολής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη (ανεξαρτήτως του ποσού της παραγγελίας) και καταβάλλεται από αυτόν κατά την παραλαβή της παραγγελίας του.

δ. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Αν δεν έχετε πιστωτική ή δεν θέλετε να πληρώσετε με Αντικαταβολή, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω εμβάσματος σε μία από τις ακόλουθες τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόμαστε.

Τράπεζα ΙΒΑΝ
Εθνική GR30 0110 4770 0000 4770 0776 231
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΚΟΜΠΟΥΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Μόλις εξοφλήσετε την παραγγελία σας, στείλτε μας το αντίγραφο του αποδεικτικού κατάθεσης με με e-mail στο ή ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 2431 073 285. Αν κάνετε την πληρωμή μέσω web-banking, μπορείτε να μας στείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης με e-mail στο [email protected]

Περιορισμός ευθύνης

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών, ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα PRINTCOM ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου «όπως ακριβώς έχουν».

Σε καμία περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη, ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου, ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών, ή/και προϊόντων, ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν, ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα, ή/και υπηρεσίες, ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Γίνεται αποστολή προϊόντων στο εξωτερικό;

Η εταιρεία μας αποστέλλει καθημερινά προϊόντα εκτός Ελλάδος. ΚΥΠΡΟΣ Για παραγγελίες που αφορούν σε αποστολές στην Κύπρο, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω Paypal ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Για αποστολές στην Κύπρο δεν είναι διαθέσιμη η μέθοδος της πληρωμής με αντικαταβολή. ΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ Για παραγγελίες που αφορούν σε λοιπές χώρες εξωτερικού εκτός Κύπρου, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω Paypal ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής. Σε συνέχεια και αφού καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας, η διαχείριση παραγγελιών υπολογίζει το βάρος της αποστολής και εντός μίας ημέρας σας αποστέλλει e-mail με νέο link και οδηγίες για την πληρωμή των εξόδων, ενώ η αρχική σας παραγγελία παραμένει σε εκκρεμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η πληρωμή. Για αποστολές στο εξωτερικό δεν είναι διαθέσιμη η μέθοδος της πληρωμής με αντικαταβολή.

Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ([email protected]) για την επίλυση του προβλήματος ή τηλεφωνικά στο +30 2431 073 285.

Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;

Οι αποστολές στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος πραγματοποιούνται σε διάστημα 5-7 εργάσιμων ημερών. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τη 13:00 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας οι παραγγελίες επεξεργαζόμαστε την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τη 13:00 (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.

Θα παραλάβω με email επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα αυτόματο ενημερωτικό email μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρησή της παραγγελίας σας. Το email περιέχει όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας καθώς πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η παραγγελίας σας. Σε αυτή την περίπτωση καλέστε μας στο 2431 073 285 για να ελέγξουμε μαζί την παραγγελία σας.

Μπορώ να ελέγξω το κείμενο πριν την εκτύπωση;

Βεβαίως. Η διαδικασία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, περιλαμβάνει την οριστική έγκριση σας, στη μακέτα του προϊόντος που παραγγείλατε. Η μακέτα θα σας αποσταλεί με ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-mail που δώσατε κατά την παραγγελία σας σε διάστημα 3 ημερών από την καταχώρηση της για να την ελέγξετε και να μας ενημερώσετε για τυχόν λάθη ή αλλαγές. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η έγκριση της μακέτας σας είναι υποχρεωτική και θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 3 ημέρες από την ημέρα που θα σας αποσταλεί. Παραγγελίες που δεν έχουν λάβει τελική έγκριση από τον πελάτη δε θα περνούν στο στάδιο της παραγωγής και θα ακυρώνονται.

Πως μπορώ να πληρώσω;

– Με τραπεζική κατάθεση. (Χρέωση για έξοδα αποστολής 5€ για παραγγελίες μικρότερες των 160€)
– Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. (Χρέωση για έξοδα αποστολής 5€ για παραγγελίες μικρότερες των 160€)
– Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα ισχύει προϋπόθεση προκαταβολής. (Χρέωση για έξοδα αντικαταβολής 4,5€ για παραγγελίες μικρότερες των 160€).
ΚΥΠΡΟΣ Για παραγγελίες που αφορούν σε αποστολές στην Κύπρο, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω Paypal ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Για αποστολές στην Κύπρο δεν είναι διαθέσιμη η μέθοδος της πληρωμής με αντικαταβολή.
ΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ Για παραγγελίες που αφορούν σε λοιπές χώρες εξωτερικού εκτός Κύπρου, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω Paypal ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής. Σε συνέχεια και αφού καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας, η διαχείριση παραγγελιών υπολογίζει το βάρος της αποστολής και εντός μίας ημέρας σας αποστέλλει e-mail με νέο link και οδηγίες για την πληρωμή των εξόδων, ενώ η αρχική σας παραγγελία παραμένει σε εκκρεμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η πληρωμή. Για αποστολές στο εξωτερικό δεν είναι διαθέσιμη η μέθοδος της πληρωμής με αντικαταβολή.

Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους: – Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στη σελίδα της επικοινωνίας. – Mέσω τηλεφώνου στο +30 2431 073 285 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 14:00) – Mέσω e-mail στο [email protected].

Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούργια παραγγελία.

Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;

Για τις αποστολές το Printcom.gr συνεργάζεται με την Γενική Ταχυδρομική.